نوشته شده توسط : درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش فیلمبرداری از طریق فضای مجازی

 
 

 

حرفه فیلمبرداری مانند حرفه عکاسی آنقدر پر مخاطب هست که بتوان به عنوان یک حرفه پر سود و پر درآمد از آن یاد کرد.

هر دوی این حرفه ها یک بازار رقابتی دارند که برای رسیدن به موفقیت های بیشتر به چیزی جز جاه طلبی نیازی نیست. این دو حرفه ارتباط نزدیکی به یکدیگر دارند که از هر دوی آن ها می توان کسب درآمد مناسب و قابل توجهی داشت.

یکی از راه های کسب درآمد برای هر دو، استفاده از آموزش می باشد.

اکثرا فکر می کنند که برای یک فیلمبردار خوب شدن حتما باید یک دوربین حرفه ای داشت، درست است که داشتن دوربین مناسب یک مزیت محسوب می شود، اما نداشتن آن هم عیب محسوب نمی شود و باز هم می توان به آموزش پرداخت.

در این مطلب از سایت درآمد برتر می توانید به ارائه راهکارهایی جهت کسب درآمد از آموزش فیلمبرداری پرداخته ایم. هم چنین می توانید با مراجعه به مطلب کسب درآمد از آموزش عکاسی به صورت انلاین نحوه کسب درآمد از آموزش عکاسی را نیز مطالعه کنید.

 

 

چگونه می توانیم به آموزش فیلمبرداری بپردازیم و از آن کسب درآمد کنیم؟

آموزش فیلمبرداری یکی از رشته های دانشگاهی محسوب می شود. بنابراین اگر به فیلمبرداری تسلط دارید ولی در دانشگاه نمی توانید تدریس کنید، می توانید در یک موسسه آموزشی استخدام شوید و به کسب درآمد بپردازید. البته حضور در موسسه آموزشی به معنای لغو آموزش مجازی نمی باشد.

شما می توانید از طریق آموزش آنلاین نیز به کسب درآمد فکر کنید. شاید کمی سخت باشد ولی شدنی است.

معمولا کسانی که به فیلمبرداری مسلط هستند، تسلطی حتی نسبی به نرم افزارهای حوزه تدوین نیز دارند. چرا که در بحث مشاهده یک فیلم، کیفیت مناسب فیلمبرداری تنها پارامتر لازم جهت جذاب شدن ویدئو نمی باشد. انجام یک تدوین مناسب هم بسیار حائز اهمیت است.

به عبارتی شما می توانید آموزش تدوین را نیز در کنار آموزش فیلمبرداری داشته باشید و حتی درآمد بیشتری کسب کنید. می توانید مطلب کسب درآمد از آموزش پریمیر را  مطالعه کنید.

 

دوره کارورزی تشکیل دهید

برگزاری دوره کارورزی شاید یکی از راه های خیلی خوب جهت کسب درآمد از آموزش فیلمبرداری باشد. یادگیری فیلمبرداری تنها به صورت تئوری حاصل نمی شود. بلکه دوره های عملی نیز لازم دارد. شما می توانید یک دوره کارورزی تشکیل دهید. با این کار می توانید به کسب درآمد برسید و حتی آن را گسترش دهید. همه چیز به مهارت شما بستگی دارد.

شما می توانید به راحتی خود را به دیگران بشناسانید و روز به روز به کسب درآمد بیشتر فکر کنید.

مانند اکثر مشاغل هنری، لازم است تا تبلیغات خاص خودتان را انجام دهید. حالا این تبلیغات می تواند روی بیلبوردهای سطح شهر باشد یا در سایت شخصی و یا در صفحات مجازی.

قصد داریم در ادامه مطلب راهکارهایی که می تواند شما را سریعتر به دیگران معرفی کند را بررسی کنیم.

 

 

چطور خود را به دیگران معرفی کنم تا افراد بیشتری از آموزش های من استفاده کنند؟

راه های مختلفی جهت شناخت و معرفی خود به دیگران وجود دارد که به چند مورد اشاره می کنیم.

 

تاثیر فضای مجازی بر جذب افراد

اجازه بدهید از تجربه شخصی خودم در این مساله بگویم.

حدود دو سال پیش بود که با پیج یک فیلمبردار آشنا شدم، در نگاه اول به تعداد فالورهایش جذب شدم و جالب این بود که روز به روز تعدادشان هم بیشتر میشد.

بعد از آن در صفحه اش کمی گشتم و از کارهایی که انجام داده بود دیدن کردم. با اولین پستی که دیدم، من هم سریعا این پیج را دنبال کردم و حتی به یاد دارم که مدتی بعد آن را به یکی از دوستانم معرفی کردم.

قطعا متوجه شده اید که چطور با یک پست می شود کلی از افراد را به خود جذب کنیم.

صاحب همان پیج در اینستاگرام بعد از مدتی یک دوره آموزشی آنلاین برگزار کرد و به راحتی هر چه تمامتر به پارو کردن پول پرداخت. تنها از طریق آموزش!!!

بنابراین شمایی که به این حرفه تسلط دارید علاوه بر آنکه می توانید از راه های مختلف به کسب درآمد بپردازید، از راه آموزش هم می توانید به فکر کسب درآمد باشید.

پس یکی از راه هایی که باعث می شود تا شما بهتر دیده شوید، استفاده از فضای مجازی است. فضایی که البته مجازی نیست و واقعا حقیقی هست چرا که افراد کلی از ساعات روزمره خود را در این فضا سپری می کنند.

 

طراحی یک سایت متناسب با فضای فیلمبرداری

بنظر من، یک سایت شخصی می تواند به یک محیط بسیار مناسب جهت به نمایش درآوردن محصولات شما و هنر شما باشد. درست مانند یک گالری.

شما می توانید با طراحی سایت، تعدادی از شاهکارهای فیلمبرداری خود را به نمایش بگذارید. مثلا کلیپی که از  ساحل گرفته اید را پخش کنید، فیلمبرداری هوایی که داشتید را به نمایش بگذارید و کارهای این چنینی.

خلاصه که یک گالری از کارهایتان را به نمایش بگذارید تا افراد بتوانند کارهای شما را ببینند و به مهارت شما اعتماد کنند و جهت آموزش مهارتتان با خیال راحتر با شما ارتباط برقرار کنند.

البته که سایت شخصی تنها گزینه به نمایش در آوردن گالری کارهای شما نیست. همان طور که گفته شد اینستاگرام هم خیلی کمک کننده هست و هم چنین از فضای یوتیوب هم غافل نشوید.

اتفاقا آموزش فیلمبرداری از آن دسته مشاغلی است که می تواند در یوتیوب شما را به کسب درآمد دلاری نیز برساند.  

 

 

چگونه محصولات آموزشی خود را به فروش برسانم؟

یکی از راه ها، همانی است که قبلا گفتیم، استفاده از سایت شخصی جهت فروش محصولات خود. اما اگر سایت شخصی ندارید و یا نمی توانید ایجاد کنید، می توانید از سایت های همکاری در فروش فایل مانند فایل ناب و درآمد برتر استفاده کنید. یا می توانید از قابلیت آپارات هم استفاده کنید. اما استفاده از سایت های فایل ناب و درآمد برتر مفیدتر است.

شما اگر محصولات آموزشی خودتان را در آپارات به فروش برسانید، بخشی از درآمد خود را باید به اپارات بدهید.

 

 

بهترین مسیر چیست؟ کدام مسیر است که می تواند من را به بهترین درآمد برساند؟

اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که بهترین، مفیدترین، سریعترین راه هایی که می توانند به شما در کسب درآمد از  آموزش مهارتتان به دیگران یاری کند، چیست؟ باید بگویم که شما یک فرد مصمم هستید تا تنها و تنها از طریق آموزش مهارتتان به دیگران به درآمد خیلی خوبی برسید و رسیدن به درآمد بالا از این طریق اصلا دور از انتظار نباید باشد.

پیشنهاد ما به شما، شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت است. شما در این دوره راه چگونه کسب درآمد از آموزشتان به دیگران را می آموزید. می آموزید که چگونه بدون سرمایه کارتان را شروع کنید و به ثروت برسید.

پس این دوره را از دست ندهید و حتی اگر علاقه مندان دیگری را می شناسید که به کسب درآمد از طریق آموزش فکر می کنند ولی فوت و فن های آن را نمی دانند، حتما دوره تبدیل دانش به ثروت را توصیه  کنید.



:: برچسب‌ها: کسب درآمد , آموزش مجازی , آموزش فیلمبرداری , فیلمبرداری ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درآمد برتر

آموزش درس ریاضی و کسب درآمد بالای 10 میلیون تومان

 
 
 
 

 

ریاضی درسی است که تقریبا اکثر افراد بخصوص دانش آموزان در مقاطع مختلف با آن مشکل دارند و احساس راحتی با آن نمی کنند و همیشه چالش هایی با این درس داشته اند. جالب است بدانید که همین چالش می تواند باعث علاقه مندی به این درس و یا حتی باعث دل زدگی شود. ریاضی درس مهمی برای تمام مقاطع می باشد و نباید اهمیت آن را در تحصیل، کم دانست. 

اما برای افرادی که تسلط کافی به این درس مهم تحصیلی دارند و هم چنین علاقه مند به آموزش و تدریس می باشند می توانند ازاین چالش برای رسیدن به یک درآمد مناسب استفاده کنند.

میزان درآمدی که از آموزش ریاضی می توانید کسب کنید بسیار قابل توجه است. حتی مبلغ 10 میلیون تومان در ماه هم دور از انتظار نباید باشد.

بنابراین کسانی که علاوه بر تسلط به ریاضی، به آموزش آن هم علاقه مند هستند نباید این فرصت را از دست بدهند. در ادامه این مطالب از سایت درآمد برتر به بیان راهکارهایی می پردازیم که می تواند شما در کسب درآمد از طریق آموزش مهارتتان هدایت کند.

 

روش های کسب درآمد از آموزش ریاضی

به شیوه های مختلف می توان از آموزش ریاضی به کسب درآمد پرداخت. شیوه هایی که شما را به درآمد بالایی می رساند. در این قسمت به معرفی چند شیوه خواهیم پرداخت.

 

آموزش خصوصی

برای رسیدن به درآمدهای بالا و خوب پول درآوردن از کار و شغل تدریس خصوصی باید با علاقه به این کار روی آورد. به عنوان مثال چنانچه در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده اید می توانید وارد صنعت شوید و یا در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا هر کار دیگری به جز این دو مورد را انتخاب نمائید.

تنها در صورتی تدریس خصوصی را انتخاب کنید که به این کار علاقه دارید و از انجام کارهای آموزشی لذت می برید.

حتی برای دروس تدریسی هم این اصل را در نظر داشته باشید و به عنوان مثال اگر از درس ریاضی خوشتان می آید به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی برای امتحان یا کنکور در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید.

 

حضور در موسسات آموزشی

حضور در موسسات آموزشی نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد از آموزش ریاضی می باشد. به این صورت که شما در یک موسسه آموزشی حضور می یابید و به تدریس برای عده ای می پردازید. اما این روش برای آموزش درس ریاضی طرفدار زیادی ندارد. دلایل آن هم مشخص است، زیرا کسانی که تمایل به یاد گرفتن ریاضی دارند بصورت خصوصی و در یک محیط خلوت بهتر به یادگیری مطالب آموزشی می پردازند.

با این حال حضور در موسسات آموزشی نیز راهی برای کسب درآمد از آموزش ریاضی می باشد.

 

تولید ویدئوهای آموزشی

ویدئوهای آموزشی می تواند تاثیر خیلی مثبتی بر روی آموزشتان داشته باشد.

تصور کنید که می خواهید یک مطلب را به مخاطبانتان آموزش دهید و آن مطلب هم سخت است. مثلا می خواهید بخش مثلثات را به مخاطبانتان آموزش دهید. به نظر شما، آیا با یک یا دو بار آموزش مثلثات به دانش آموزتان، او به تسلط می رسد؟ قطعا جواب خیر است.

بسیاری از مطالب ریاضی احتیاج به مرور بیشتر و مطالعه بیشتر دارند. یکی از راه های پر بازده که باعث می شود خیال دانش آموز و معلم از بابت انتقال مفهوم راحت باشد، استفاده از ویدئوی آموزشی می باشد.

مثلا تصور کنید که شما برای بخش مثلثات در ریاضی، یک ویدئوی آموزشی نیز تهیه کرده اید، خیال دانش آموز راحت خواهد بود که می تواند بارها و بارها به مرور مطالب بپردازد و همین راهکار ساده می تواند باعث شهرت شما و شناخته شدن شما برای سایر دانش آموزان شود و از شما بخواهند که به آن ها نیز آموزش ریاضی بدهید.

بنابراین تاثیر تولید محتوای آموزشی را کمرنگ ندانید و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

 

 

چگونه باعث جذب بیشتر مخاطب شوم؟

جذب مخاطب برای تدریس مهارتمان و کسب درآمد از آن، اهمیت بسیاری دارد، فرض کنید که شما تسلط بسیار خوب به مهارتتان دارید و حتی به آموزش هم علاقه منید، اما تعداد مخاطبان شما برای یادگیری آموزشتان اندک است، در نتیجه شما نتوانسته اید به درآمد مناسب برسید.

سوال این است که چطور باعث جذب مخاطب شوم؟ در ادامه به بررسی راهکارهایی خواهیم پرداخت که می تواند تاثیرات مناسبی به منظور جذب مشتری داشته باشد.

 

امتحان کردن روش هایی که پر بازده هستند

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از این کار باید شاگرد داشته باشید.

سعی کنید روش های مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان نمائید و اگر در ابتدای کار شاگردهای زیادی نداشتید نا امید نشوید.

با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی مختلف تماس بگیرید. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در سایت های تخصصی تدریس خصوصی یا سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی مانند دیوار و شیپور تبلیغ خودتان را ثبت نمائید، به شاگردهای فعلی خودتان کارت بدهید تا شما را به افراد دیگر معرفی نمایند و...

باید مداومت داشته باشید و اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید حتما این کار را انجام خواهید داد. ابتدای کار ممکن است شاگردهای کمی داشته باشید و قیمت کلاس ها بالا نباشد ولی اگر ادامه دهید پیشرفت می کنید.

 

کار با شاگردهای فعلی را به نتیجه مناسب برسانید

شاید موثرترین توصیه برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی این باشد که شاگردهای فعلی خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید.

به عنوان مثال، اگر شما یک استاد آیلتس برای کلاس خصوصی هستید، وقتی شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند، شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد و به این ترتیب متقاضیان کلاس های شما هر روز بیشتر شده و در نهایت به درآمدهای عالی خواهید رسید.

به هر میزان کلاس های با کیفیت تری داشته باشید و شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند در نهایت موفق تر خواهید شد. حتی اگر در حال حاضر فقط یک شاگرد دارید همین شاگرد را به بهترین نتیجه ممکن برسانید.

 

داشتن مداومت و نا امید نشدن در ابتدای کار

مانند هر کار دیگری ممکن است در ابتدای کار تعداد شاگردهای زیادی نداشته باشید و درآمد شما خیلی زیاد نباشد.

اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق باشید باید مداومت داشته باشید و نا امید نشوید. اگر در ابتدای کار آموزشگاه ها نرخ کمی را برای هر جلسه تدریس خصوصی به شما پیشنهاد دادند ایرادی ندارد. تدریس را انجام دهید و تجربه کسب کنید و در مراحل بعد می توانید به درآمدهای بالاتر هم برسید.

روش های متفاوتی برای جذب مشتری وجود دارد که تنها به چند شیوه اشاره کردیم. اگر به  صورت اینترنتی یا آنلاین به آموزش مهارتتان در درس ریاضی می پردازید از قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام غافل نشوید و مانند سایر روش هایی که برای جذب مشتری استفاده می کنید، از این شیوه هم استفاده کنید و مداومت داشته باشید تا بالاخره مزد زحماتتان را بگیرید و به یک درآمد بالا دست پیدا کنید.

آیا می خواهید اطلاعات کاملتری در خصوص راه اندازی کسب و کار آموزش آنلاین دریافت کنید و فعالیت آموزشی خود را در اینترنت شروع کنید تا درآمد قابل توجهی کسب کنید؟ برای این منظور می توانید این مقاله جامع را مطالعه کنید و با استفاده از نکات ارائه شده در آن، کسب و کار تدریس آنلاین خود را شروع کنید: کسب درآمد از آموزش در اینترنت

 

 

چطور می توانم به درآمد بیشتر برسم؟

رسیدن به درآمد بیشتر اصلا نباید دور از انتظارتان باشد و مطمعن باشید که رسیدن به درآمد هر چه بیشتر امکان پذیر است منتها باید اصولش را بدانیم. در ادامه به معرفی چند اصل که می تواند باعث کسب درآمد بیشتر بشود را معرفی خواهیم نمود.

 

انتخاب کار تدریس خصوصی به عنوان یک کار تمام وقت

کار تدریس خصوصی را می توان به صورت تمام وقت و یا پاره وقت انجام داد.

البته اساتیدی که بر روی انجام این کار متمرکز شده اند و فقط تدریس خصوصی را انجام می دهند درآمدهای بالاتری را بدست می آورند. اگر کار دیگری دارید در کنار انجام آن کار هم می توانید به کار تدریس خصوصی بپردازید اما بهترین حالت این است که به صورت تخصصی و حرفه ای فقط این کار را انجام دهید.

وقتی فقط در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید تمرکز بیشتری دارید و بهتر تدریس می کنید در نتیجه موفق تر خواهید بود.

 

در نظر گرفتن اهداف مالی برای هر ترم و یا هر سال تدریس خصوصی

به منظور پیشرفت در کار تدریس خصوصی و خوب پول ساختن از این کار باید هر ترم هدف مالی را برای خودتان مشخص نمائید.

مثلا اگر ترم گذشته در طول 6 ماه حدود 30 میلیون تومان از تدریس خصوصی درآمد داشته اید، برای این ترم هدف بزرگتری برای خودتان در نظر بگیرید و مثلا هدف کسب درآمد 35 یا 40 میلیون تومان را برای خودتان در نظر بگیرید.

توجه کنید که شما با این روش خودتان شرایط را خلق می کنید و می توانید هر ترم پیشرفت نمائید. راهکارهای رسیدن به هدف را جذب خواهید کرد و به سرعت در مسیر رسیدن به درآمدهای عالی و بی نظیر قرار خواهید گرفت.

 

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری

مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت دارند معمولا به درآمدهای بالاتری هم می رسند.

کنکور به نسبت امتحانات از اهمیت بالاتری برخوردار است و اگر بتوانید خیلی عالی عمل کنید به گونه ای که والدین به شما اعتماد نمایند و کلاس های کنکور را با شما برگزار کنند مسلما درآمدهای بالایی در انتظار شما خواهد بود.

البته برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور بهتر است خودتان در کنکور موفق بوده باشید و بتوانید ادعا کنید که می توانید شاگردهای خودتان را هم به موفقیت برسانید.

 

 

و اما راه حل نهایی:

در این مطلب سعی شد تا اهمیت درس ریاضی و همچنین نحوه کسب درآمد از آموزش آن و حتی افزایش درآمد از آموزش ریاضی هم بیان شود. اما آیا تنها عمل به همین راهکارها می تواند باعث کسب درآمد از طریق کسب درآمد از آموزش شود؟ ایا راهکار دیگری نیز وجود دارد؟

شما با شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت می توانید از تمامی تکنیک هایی که باعث رشد درآمد شما از طریق آموزش مهارتتان به دیگران می شود مطلع شوید و از آن ها بهره ببرید. بنابراین این فرصت را از دست ندهید و با شرکت در دوره فوق راه خود را برای رسیدن به درآمد بسیار قابل توجه از طریق آموزش مهارت خودتان به دیگران هموار کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درآمد برتر

زبان انگلیسی و کسب درآمد میلیونی از آموزش آن

 
 
 

 

بدون شک زبان انگلیسی یکی از مهم ترین نیازهایی است که هر فردی باید آن را فرا بگیرد. فراگیری زبان انگلیسی فقط مختص به دانشجویان، دانش آموزان، بازرگانان و ... نیست ، بلکه همه باید به طور نسبی آن را فرا گیرند.

افرادی که به زبان انگلیسی مسلط باشند می توانند از راه های مختلف به کسب درآمد بپردازند. مهم ترین و پر درآمد ترین راه آن، آموزش می باشد.

امروزه از بچه های 4 ساله تا افراد 70 ساله جهت فراگیری زبان انگلیسی به موسسات مختلف آموزشی یا فروشگاه هایی که محصولات آموزشی را می فروشند مراجعه می کنند تا بتوانند به فراگیری آن بپردازند.

شخصا معتقدم افرادی که به این حوزه ورود می کنند نهایتا رضایت خاطر خواهند داشت زیرا درآمدی که از آموزش به دست می آورند بسیار قابل توجه است. بنابراین افرادی که تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند می توانند از طریق آموزش راه خود را برای رسیدن به درآمد هموار کنند. در ادامه این مطالب از سایت درآمد برتر شما خواهید آموخت که چطور از آموزش مهارت خودتان جهت کسب درآمد استفاده کنید، با ما همراه باشید.

 

 

چطور می توانم از طریق آموزش زبان انگلیسی به درآمد برسم؟

جواب مشخص است!

آموزش زبان انگلیسی از جمله کارهایی است که چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری درآمد خیلی بالایی دارد. بنابراین شما می توانید از راه های مختلف به کسب درآمد بپردازید که در ادامه چند شیوه را معرفی خواهیم نمود.

 

برگزاری کلاس های حضوری در موسسات آموزشی

برگزاری کلاس حضوری برای فراگیری آموزش زبان علاقه مندان زیادی دارد. تنوع موسسات آموزشی مختلف نشان دهنده این مساله است.

بنابراین اگر شما از مهارت مناسبی در زمینه آموزش دارید می توانید جذب این موسسات شوید و از طریق آموزش به کسب درآمد بپردازید.

اگرچه که برگزاری کلاس های حضوری مزیت های خود را دارد اما معایبی هم دارد که مانع از کسب درآمد بیشتر می شود. یکی از این موانع این است که فراگیران تمایل بیشتری به فراگیری زبان به صورت آنلاین دارند. که در ادامه به آموزش به صورت آنلاین خواهیم پرداخت.

 

آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

بدون شک یکی از بهترین و پر درآمدترین راه های کسب درآمد، آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین و یا در صفحات مجازی می باشد.

با کمی بررسی در برنامه پر مخاطب اینستاگرام متوجه می شوید که آموزش زبان انگلیسی در این برنامه طرفداران زیادی دارد. شما هم می توانید با ایجاد صفحه شخصی خودتان در اینستاگرام و بالا بردن مخاطبانتان، به آموزش بیشتر و درآمد بهتر دست پیدا کنید.

البته لازم است تا تکنیک های جذب مشتری را نیز بدانید. مثلا راه های جذب مشتری بیشتر را می توان در تبلیغات بهتر، کیفیت بهتر در آموزش، استمرار بیشتر در کار نام برد.

 

 

تکنیک های جذب مشتری

افزایش تعداد مشتریان ارتباط مستقیمی با مهارت شما دارد. مثلا شخصی که مهارت بیشتر در تخصص خود داشته باشد یا از شیوه های مختلف به تبلیغات کار خود بپردازد قطعا مشتری های بیشتری می تواند جذب کند. افرادی که تمایل دارند از طریق آموزش زبان انگلیسی به کسب درآمد بپردازند، می توانند راه های زیر را به عنوان شروع طی کنند.

 

آموزش دادن مطالب خود در محیط های مناسب

امروزه ارتباط غیر کلامی نقش موثرتری نسبت به ارتباط کلامی دارد.

لازم است بدانید که مخاطب شما در نگاه اول جذب محتوای آموزشی شما نمی شود! در قدم اول لازم است تا محیطی که در آن به آموزش مطالب می پردازید کاملا متناسب با محتوای آموزشی شما باشد. زمانی که مخاطب از محیط آموزشی شما خوشش بیاید قطعا آموزش شما را دنبال می کند.

 

در آموزش اینترنتی حتما از قابلیت ارتباط تصویری استفاده کنید

افرادی که علاقه مند به آموزش زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری هستند و تمایل به آموزش مطالب خود در بستر فضای مجازی را دارند، حتما از ارتباط تصویری استفاده کنند.

علت این کار هم مشخص است. زمانی که زبان آموز بتواند با شما به صورت انگلیسی مکالمه داشته باشد انگیزه می گیرد و کارهای شما را بیشتر دنبال می کند و حتی به صورت اتوماتیک برای تدریس شما نیز تبلیغ می کند. بنابراین برقراری ارتباط آموزشی با فراگیران شما می تواند بسیار با اهمیت باشد.

شیوه های متفاوتی برای جذب مشتری وجود دارد که هر کدام از آن ها تاثیرات خاص خودشان را دارند. به طور کلی، مهم ترین تفاوت بین آموزش حضوری و غیر حضوری ( اینترنتی، آنلاین، صفحات مجازی) را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

آموزش اینترنتی نسبت به حضوری از بازدهی بالایی بیشتری برخوردار و هم چنین از طرفداران بیشتری برخوردار است. طرفداران بیشتر یعنی امکان جذب بیشتر، هر چه جذب بیشتر باشد یعنی رسیدن به درآمد بالاتر میسرتر می شود.

 

 

اصول درآمد بیشتر

می توان ادعا کرد که در آموزش زبان انگلیسی دست یافتن به درآمد بیشتر، با مناسب ترین اصول به راحتی امکان پذیر است.

هر چه تسلط بیشتر باشد، لفظ کلمات مناسب باشد، از شیوه های جدید آموزشی در این حوزه بیشتر استفاده شود، قطعا درآمد بیشتر هم کسب خواهد شد.

فرض کنید شما یک دوره آموزشی برگزار کرده اید. مثلا دوره صفر تا صد آموزش زبان در 6 ماه. چه چیزی می تواند باعث شود تا از این دوره آموزشی بهترین درآمد را کسب کنید؟

قطعا وجود تخفیف مناسب می تواند این امر را برای شما میسر کند. تجربه ثابت کرده است که افراد به سمت محصولاتی بیشتر روی می آورند که از تخفیف برخوردار باشند، حتی اگر درصد کمی تخفیف خورده باشد.

شما می توانید با برگزاری یک دوره آموزشی تخفیف دار، مشتریان زیادی را جذب کنید، و در حین آموزش به مخاطبان، خودتان و شیوه آموزشیتان را به آن ها اثبات کنید و مشتریان همیشگی و در نتیجه درآمد همیشگی برای خود رقم بزنید.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند به عنوان یک اصل در کسب درآمد بیشتر تلقی شود تدریس در محیط های مختلف می باشد. شما نباید تمام تمرکزتان تنها بر روی یک محیط جهت آموزش بگذارید. مثلا نباید فقط از قابلیت های اینستاگرام برای آموزش مهارتتان استفاده کنید. بلکه باید در محیط های مختلف مانند سایت شخصی، سایت های همکاری در فروش فایل، یوتیوب، آپارات و ... مطالب خود را منتشر کنید تا بیشتر دیده شوید و بیشتر مشتری جذب کنید و به درآمد بیشتری برسید. حتی درآمد به صورت دلاری.

 

 

تولید محتوا در آموزش زبان انگلیسی و انتشار آن

تولید محتوا در آموزش زبان انگلیسی بسیار راحت است. مثلا شما می توانید یکی از اصطلاحات پر کاربرد را در زبان انگلیسی که در هیچ موسسه آموزشی آموزش داده نمی شود را تنها با چند دقیقه آموزش ویدئویی به مخاطبان خود یاد بدهید و سپس آن را از بسترهای مختلفی مانند صفحه شخصی، سایت شخصی، یوتیوب، فایل ناب و درآمد برتر منتشر کنید و به کسب درآمد بپردازید.

در سایت درآمد برتر می توانید مدرس شوید و مطالب آموزشی خودتان را به زبان دوستان آموزش دهید.

در پایان، سوالی را می پرسم؟ آیا امکان پذیر است که به راحتی با ایجاد یک سایت، یک صفحه در اینستاگرام، تدریس در سایت های آموزشی، به کسب درآمد از طریق آموزش مهارت خودمان به دیگران برسیم؟

جواب مثبت است، اما رسیدن به درآمد مورد نظرمان الزاماتی دارد که حتما باید به آن ها توجه کنیم. الزاماتی که اگر به آن ها توجه نشود می تواند مانع رسیدن ما به درآمد مورد نظرمان شود.

شما می توانید با شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت تمامی ابزارها و الزاماتی که شما را به رسیدن به درآمد از طریق آموزش مهارتتان به دیگران می رساند، فرا بگیرید و با خیال راحت به کسب درآمد بپردازید و آن را روز به روز افزایش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش نرم افزار فتوشاپ از طریق اینترنت

 

فتوشاپ از آن دسته کارهایی است، که روی زمین نمی‌ ماند. اگر شما فتوشاپ بلدید و هیچ درآمدی از آن ندارید، حتما راه‌ های کسب درآمد از فتوشاپ را نمی‌ دانید و به دنبالش نرفته‌ اید.  کار با نرم افزار فتوشاپ، از آن دسته مشاغل ساده و پردرآمدی است که در صورت داشتن مهارت، شما را به درآمد های بالا خواهد‌ رساند. از آن گذشته، کار در این حرفه، نیازمند هیچ مدرک دانشگاهی و تحصیلات آکادمی خاصی هم نیست .

فتوشاپ در زمینه های مختلفی کاربرد و استفاده دارد؛ مخصوصا در کسب ‌و ‌کارهای اینترنتی. مثلا اگر یک سایت داشته باشید و بخواهید محتوای خوبی در آن بگذارید، باید کمی فتوشاپ بلد باشید، تا بتوانید روی تصاویر آن کار کنید. اگر می خواهید یک پیج حرفه‌ای در اینستاگرام داشته باشید، احتمالا نیاز پیدا می کنید، که روی تصاویر پست‌ و استوری با فتوشاپ کار کنید.

از آنجا که افراد و شرکت‌ ها معمولا این مهارت را ندارند، به دنبال فردی خواهند بود که از مهارت مناسبی در کار با نرم افزار فتوشاپ برخوردار باشند. خلاصه که اگر به این نرم افزار مسلط باشید، قرار است از این به بعد با ایده هایی که می‌ خواهیم به شما بگوییم، صاحب درآمد قابل قبولی شوید. یکی از این راه‌ ها، آموزش مهارت خود به دیگران است.

در ادامه مطلب سایت درآمد برتر با شما از ایده هایی حرف خواهیم زد که باعث افزایش درآمدتان از طریق آموزش این نرم افزار خواهد شد. ما را همراهی کنید.

 

 

چگونه از آموزش فتوشاپ کسب درآمد کنیم؟

اگر تجربه و مهارت بالایی در فتوشاپ دارید، می توانید با آموزش آن به دیگران، کسب درآمد کنید. با توجه به اینکه این مهارت در حال حاضر بازار خیلی خوبی دارد، تعداد بسیاری از افراد، علاقه‌ مند به یادگیری کار با آن هستند. البته همین آموزش هم خودش چندین روش دارد. مثلا اینکه:

 

در یک آموزشگاه یا مؤسسه استخدام شوید

استخدام در یک آموزشگاه یا موسسه در زیر مجموعه آموزش به صورت حضوری قرار می‌ گیرد که این آموزش در مقایسه با آموزش اینترنتی محدودیت‌ هایی دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد..

یکی دیگر از روش‌ های کسب درآمد از طریق آموزش مهارت خود، طراحی سایت آموزشی و فروش محصولات آموزشی خود از طریق سایت می‌ باشد. با این کار یک موسسه آموزشی برای خود دارید، بدون اینکه بخواهید هزینه زیادی را صرف اجاره مکان کنید.

 

به صورت خصوصی تدریس کنید

آموزش به صورت خصوصی هم یکی دیگر از روش‌ های کسب درآمد از طریق آموزش نرم افزار فتوشاپ می‌ باشد. این آموزش می‌ تواند به صورت حضوری یا حتی در بستر آموزش آنلاین باشد. یا حتی با ایجاد یک پیج در اینستاگرام، به آموزش فتوشاپ بپردازید که این امر می‌ تواند باعث جذب علاقه مندان بیشتری به پیج شما شود و در نتیجه تعداد دنبال‌ کننده‌ های بیشتری را خواهید داشت که این کار باعث افزایش درآمد شما از طریق تبلیغات نیز خواهد شد.

از جمله کارهایی که می‌توان از طریق فتوشاپ به کسب درآمد پرداخت را در موارد زیر عنوان کرد. نکته مهم این است که این کارها میسر نمی‌شود مگر از طریق تسلط به این نرم افزار که این کار هم با آموزش دیدن میسر می‌شود.

بنابراین اشخاصی که مسلط به این نرم‌افزار می‌ باشند می‌ توانند از طریق آموزش آن به علاقه‌ مندان بسیاری که در این حوزه وجود دارد به کسب در آمد بپردازند.

 

مدیریت پیچ اینستاگرام

برای داشتن یک پیج حرفه ای بهتر است کار با نرم افزارهای فتوشاپ را بلد باشید. از آن جا که ممکن است افراد خودشان این مهارت یا فرصت آن را نداشته باشند، ترجیح می دهند فردی را برای این کار استخدام کنند. بنابراین شما می توانید با  فروش ویدئوهای آموزشی خودتان به دیگران علاوه بر اینکه به درآمد می‌ رسید باعث جذب و استخدام این افراد برای شغل مدیریت پیج اینستاگرام شوید تا بخش گرافیک پیج آن ها را به عهده بگیرند.

 

طراحی لوگو

احتمالا با این مورد آشنایی دارید. افراد برای کسب و کارشان نیاز به لوگو دارند. از طرفی هم معمولا خودشان نمی توانند از پس آن بربیایند. در این مواقع به دنبال فردی هستند تا لوگو را برایشان طراحی کند.

اگر فتوشاپ را بلد باشد و خلاقیت و سلیقه را هم چاشنی آن کند، تبدیل به یک طراح لوگو می شود. آن موقع است که سفارش‌های زیادی به سمت او می‌آید.

بنابراین برای شخصی که تسلط کافی به این نرم‌افزار دارد می‌تواند با آموزش ساخت طراحی لوگو به دیگران هم به کسب درآمد برای خود بپردازد و هم دیگران را آماده ورود به بازار کار کند.

 

کار در گالری و آتلیه

یکی از مهارت های اصلی و البته پایه در گالری‌ ها، فتوشاپ است؛ اگر شخص تسلط خوبی روی فتوشاپ داشته باشد  می‌ تواند در چنین مکانی مشغول به کار شود. بنابراین شما می‌ توانید با فروش محصولات آموزشی خود به علاقه‌ مندان کار در گالری و آتلیه، علاوه بر اینکه خودتان به درآمد بالایی دست پیدا می‌کنید، باعث جذب افراد به این شغل نیز بشوید.

 

 

چه تفاوتی بین آموزش اینترنتی و آموزش حضوری وجود دارد؟

تفاوت‌های قابل توجهی بین آموزش اینترنتی و آموزش حضوری وجود دارد که از مهم‌ ترین آن ‌ها را میتوان در موارد زیر نام‌ برد.

 

دسترسی بیشتر به آموزش اینترنتی نسبت به آموزش حضوری

بسیاری از مناطق کشور امکان دسترسی به اینترنت را دارند. و مهم ترین تفاوت بین آموزش اینترنتی و آموزش حضوری همین مساله است. ممکن است امکانات آموزشی به صورت حضوری در همه جای کشور یکسان نباشد، اما اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و می توانند از این بستر به دریافت مطالب آموزشی مختلف بپردازند.

بنابراین برای شخصی که دارای مهارت است و علاقه‌مند به کسب درآمد از طریق مهارت خود می‌ باشد، آموزش در بستر اینترنت یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به درآمد می‌ باشد که روز به روز می‌ تواند به درآمد بیشتر نیز دست پیدا کند.

 

تفاوت در تعداد شرکت کننده بین آموزش اینترنتی و حضوری

 آموزش حضوری در یک مکان انجام می‌ گیرد و لذا می‌ تواند باعث محدودیت در تعداد شرکت‌ کننده در دوره آموزشی شود و همین محدودیت می‌ تواند مانعی برای کسب درآمد بیشتر شود. اما در آموزش اینترنتی چنین محدودیتی وجود ندارد.

به عنوان مثال یک ویدئوی آموزشی می‌ تواند هزاران بار مورد مشاهده قرار گیرد و هر چه این تعداد بیشتر شود، رسیدن به درآمد بیشتر هم دست‌ یافتنی‌ تر می‌ شود، مانند کاری که در یوتیوب در حال انجام است. حال آن‌که در مورد آموزش حضوری چنین چیزی صادق نیست و امکان‌ پذیر نیست که هزاران نفر در مدت زمان کوتاهی بتوانند مورد آموزش قرار بگیرند.

همان‌طور که گفته شد تفاوت‌ های بسیار مهمی بین آموزش به صورت حضوری و اینترنتی وجود دارد که همین تفاوت‌ ها تاثیرات بسیاری در میزان کسب درآمد خواهند داشت. بنابراین کسانی‌ که تمایل به آموزش نرم‌افزار فتوشاپ دارند، آموزش در بستر اینترنت از جمله راه‌ هایی است که می‌ تواند باعث کسب درآمد بیشتر شود.

 

 

شیوه های کسب درآمد بیشتر

افرادی که قصد دارند از بستر آموزش مهارت‌ خود یعنی آموزش نرم افزار فتوشاپ به درآمد بیشتری دست یابند، لازم است تا شیوه‌ هایی را رعایت کنند. به طور مثال هنگامی که آموزش به صورت ویدئویی باشد، داشتن انرژی بالا در هنگام ضبط ویدئو اهمیت فراوانی دارد. یا در مثال دیگر، استفاده از یک مکان مناسب با محتوای مورد آموزش در هنگام ضبط ویدئو می‌تواند باعث انتقال مفهوم بهتر به شخص مخاطب شود. لذا رعایت چنین اصولی باعث جذب مخاطب بیشتر و در نتیجه دست‌ یافتن به درآمد بالاتر خواهد شد.

 

 

موارد آمورشی که طرفدار بیشتری در نرم افزار فتوشاپ دارد

فتوشاپ به اندازه ای قدرتمند است که در کارهای متفاوتی از جمله طراحی لوگو، ساخت بنر تبلیغاتی، تولید محتوا در فضای مجازی مانند اینستاگرام و... کاربرد و طرفداران خیلی زیادی دارد.

دلیل مهمی که باعث شده تا این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای حوزه ادیت عکس علاقه مندان بیشتری داشته باشد، بهره گیری از ابزارهای قدرتمند می‌ باشد که کاربرد بعضی از این ابزارها در موارد بالا گفته شد.

لذا افرادی که تمایل به آموزش این نرم‌افزار دارند می‌ توانند موضوعات بسیار زیادی را در قالب آموزش ویدئویی و یا حتی متنی منتشر کنند و از تک تک این موضوعات آموزشی به درآمد بالا دست یابند.

 

 کسب درآمد از محتوای آموزشی تولید شده از طریق انتشار آن

 

 

 

 
کسب درآمد از محتوای آموزشی تولید شده به شیوه های محتلف امکان پذیر است، به طوری که حتی می توانید به درآمد دلاری نیز برسید.

انتشار در سایت های مختلف مانند آپارات می تواند شما را به درآمد برساند. اگر علاقه مند به کسب درآمد دلاری هستید می توانید از یوتیوب استفاده کنید و به انتشار محتوای تولید شده خودتان بپردازید.

اکثر این محیط ها درصدی از درآمد شما را به خاطر تبلیغاتی که در ویدئوی آموزشی شما انجام می دهند، دریافت می کنند. 

یکی دیگر از سایت های مناسب جهت انتشار محتوای آموزشی تولید شده خود، سایت های فایل ناب و درآمد برتر می باشند که می توانید در آن به آموزش مهارت خود به دیگران بپردازید.

چنانجه قصد دارید از آموزش مهارت خود به درآمد برسید، لازم است تا تکنیک های آن را بدانید. شما با شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت این تکنیک ها را می آموزید و فرا می گیرید که به راحتی از آموزش مهارت خود در بستر اینترنت به کسب درآمد بپردازید و آن را با مرور زمان افزایش دهید. تکنیک هایی که شما را در رسیدن به کسب درآمد از طریق مهارتتان و آموزش آن به دیگران یاری می کند.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش زبان های برنامه نویسی مختلف

روش‌های کسب درآمد از برنامه نویسی متنوع است و هر کسی می‌تواند با یاد گرفتن برنامه نویسی، از آن کسب درآمد کند. خوشبختانه برنامه نویسی به یکی از شغل‌های پردرآمد دنیا تبدیل شده است. چرا که با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز نیاز به متخصصین برنامه نویس، بیشتر احساس می‌شود.

هر کسی نمی تواند به طور خودکار یک برنامه نویس شود بلکه لازم است تا حتما آموزش ببیند. برنامه نویسی شاخه های متفاوت دارد چرا که زبان های برنامه نویسی متنوع هستند.

افرادی که به زبان برنامه نویسی مسلط هستند می توانند با آموزش آن به دیگران به کسب درآمد مناسبی برسند. اگر دوست دارید که در مورد رسیدن به درآمد از آموزش برنامه نویسی بیشتر بدانید، ادامه مطالب سایت درآمد برتر را از دست ندهید.

 

 

چگونه می توانم از آموزش برنامه نویسی به درآمد برسم؟

از آن جایی که برنامه نویسی یک شغل با درآمد بالا می باشد، علاقه مندان زیادی برای یادگیری برنامه نویسی وجود دارد. بنابراین به راحتی می توان به کسب درآمد رسید.

کسب درآمد از آموزش برنامه نویسی در بستر آموزش اینترنتی علاقه مندان بیشتری دارد و در نتیجه درآمد از طریق آموزش اینترنتی نیز بیشتر خواهد بود.

بنابراین شما می توانید با استفاده از شیوه های مختلف از مهارتتان در آموزش برنامه نویسی به درآمد برسید. همچنین لازم است تا بدانید کدام زبان برنامه نویسی و کدام شیوه آموزشی علاقه مندان بیشتری دارد.

 

کدام زبان برنامه نویسی علاقه مندان بیشتری دارد؟

به دلیل تنوع در زبان های مختلف برنامه نویسی ابتدا لازم است تا بفهمیم کدام زبان برنامه نویسی علاقه مندان بیشتری دارد تا به آموزش آن بپردازیم. یک سری از زبان های برنامه نویسی مانند زبان های تحت وب برای طراحی سایت، زبان برنامه نویسی پایتون و زبان برنامه نویسی اندروید از اهمیت بالاتری برخوردار هستند. بنابراین افرادی که علاقه مند به کسب درآمد از طریق آموزش برنامه نویسی دارند و چنانچه به زبان های بالا تسلط دارند می توانند به آموزش بپردازند و مطمعن باشند که به درآمد خواهند رسید.

 

آموزش اینترنتی یا حضوری؟ کدام یک درآمد بیشتری دارد؟

شخصا معتقدم، یادگیری زبان برنامه نویسی از طریق آموزش اینترنتی بسیار مناسبتر نسبت به آموزش حضوری می باشد. چرا که افرادی که تمایل به یادگیری برنامه نویسی دارند، علاقه مندی بیشتری در یادگیری اینترنتی دارند. این یادگیری می تواند به صورت آنلاین باشد یا بصورت مشاهده یک ویدئوی آموزشی که شما تهیه کرده اید.

بنابراین سعی شود که آموزش را به صورت اینترنتی انجام دهید ولی توجهی هم نسبت به آموزش حضوری داشته باشید.

 

فریلنسری

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از آموزش برنامه نویسی، کار کردن به صورت آزاد است. برای این کار شما می توانید وبسایت خودتان را داشته باشید. همچنین در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید و برای خودتان برندسازی کنید. با این کار افراد، شما را می شناسند و پروژه های خودشان را به شما می‌سپارند. این روش شاید کمی سخت باشد. اما درآمد بیشتری نسبت به کارمند بودن در یک شرکت دارد. سختی کار اینجاست که شما باید به دنبال مشتری باشید. بنابراین لازم است تا شیوه های جذب مشتری را نیز بدانید.

 

فروش دوره های آموزشی

از دیگر روش های رسیدن به درآمد از آموزش برنامه نویسی،  فروش دوره های آموزشی آنلاین است. به این صورت که شما می توانید دوره های آموزشی را تهیه کنید و سپس آن ها را در وبسایت شخصی خود یا سایت های همکاری در فروش فایل قرار دهید. افرادی که علاقمند به یادگیری هستند، دوره های شما را تهیه می کنند. در این روش شما باید دوره خود را به بقیه معرفی کنید. از تبلیغات موثر استفاده کنید و مخاطبان خود را جذب کنید. همچنین تدریس خوب و مطلوبی داشته باشید تا افراد به خوبی برنامه نویسی را از شما یادبگیرند.

 

برگزاری کلاس های آموزشی

به غیر از فروش دوره های آنلاین، شما می توانید به صورت حضوری کلاس های آموزش برنامه نویسی را برگزار کنید. در این روش هم نیاز به تبلیغات دارید. برای این که دیگران شما را بشناسند، یکی از روش های خوب و موثر این است که در شبکه های اجتماعی فعال باشید. تولید محتوای مفید داشته باشد.. با این کارها دیگران متوجه دانش شما خواهند شد و برای یادگیری به سراغ شما می آیند.

 

 

چگونه باعث جذب تعداد زیادی مشتری بشوم؟

همانطور که گفته شد، علاقه مندان زیادی برای یادگیری زبان برنامه نویسی وجود دارند، هر چه بیشتر بتوانیم افراد را به سمت آموزش مهارتمان جذب کنیم می توانیم بیشتر به درآمد برسیم. اما سوال این است که چطور باعث جذب این افراد به آموزش های خودم بشوم؟ راهکارها چیست و چه باید بکنم؟

 

تبلیغات در فضای مجازی

از آن جایی که افراد بسیار زیادی روزانه ساعاتی را در فضای مجازی سپری می کنند، و از گروه های مختلفی هم حضور دارند، می توان با انجام تبلیغات در این محیط به شناسایی علاقه مندان به یادگیری برنامه نویسی پرداخت و باعث جذب آن ها شد. علاوه بر آن، می توان تبلیغات را از طریق سایت ها نیز انجام داد. نکته ای که قابل توجه است این است که به ثمر نشستن تبلیغات انجام شده ممکن است کمی زمان بر باشد و باید با صبر و حوصله بیشتری به کار ادامه دهید.

 

افزایش کیفیت آموزشی

تصور کنید که دوره آموزشی را تشکیل دادید و افراد قابل توجهی هم در دوره شما شرکت کرده اند و به درآمد مناسب هم رسیده اید، پس از مدتی مجدد دوره را برگزار می کنید، اما تعداد شرکت کننده های شما کاهش شدید داشته اند. دلیل آن در چیست؟

یکی از دلایل مهمی که می تواند باعث شود تا تعداد شرکت کننده ها در دوره شما کاهش یابد، نداشتن کیفیت مطلوب در آموزش شما می باشد. اگر از کیفیت آموزشی مناسبی برخوردار نباشید، تاثیر فراوانی بر نگاه افراد شرکت کننده از شما دارد و همین مساله می تواند باعث کاهش تعداد مشتری های شما شود.

بنابراین لازم است تا کیفیت آموزشی خود را ارتقاء دهید تا علاوه بر آنکه مخاطبان شما از آموزش شما رضایت خاطر داشته باشند، باعث جذب بیشتر مشتری نیز بشوید.

 

داشتن مداومت و نا امید نشدن در ابتدای کار

مانند هر کار دیگری ممکن است در ابتدای کار تعداد شاگردهای زیادی نداشته باشید و درآمد شما خیلی زیاد نباشد. اگر می خواهید در کار آموزش موفق باشید باید مداومت داشته باشید و نا امید نشوید. اگر در ابتدای کار  نرخ کمی را برای هر جلسه تدریس خصوصی به شما پیشنهاد دادند ایرادی ندارد. تدریس را انجام دهید و تجربه کسب کنید و در مراحل بعد می توانید به درآمدهای بالاتر هم برسید.

 

یک کانال یوتیوب ایجاد کنید

یکی از پربازدیدترین وبسایت‌ ها در کل جهان یوتیوب است. شما می‌ توانید با  به اشتراک‌ گذاری محتویات ویدیوی که در آن به آموزش و نکات کدگذاری و برنامه نویسی پرداخته‌اید به کسب درآمد از طریق یوتیوب بپردازید. البته طبیعی است که هر چه میزان مشترکان شما در این پلتفرم بیشتر باشند بازدید بیشتری دریافت خواهید کرد و در نتیجه درآمد شما بیشتر خواهد بود.

 

 

آیا می توانم درآمدم را از طریق آموزش برنامه نویسی بیشتر کنم؟

رسیدن به درآمد بیشتر را اصلا دور از انتظار ندانید. حتما می توانید به درآمد بیشتر برسید، فقط کافی است تا اصول آن را بدانید. یکی از اصول آن، افزایش جذب مشتری بود که صحبت کردیم. در ادامه راهکارهای دیگری برای افزایش درآمد بیشتر مطرح خواهیم نمود.

 

تلاش مستمر در بحث آموزش، چه آموزش حضوری و چه اینترنتی

امروزه آموزش به صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود و هر دو شیوه آموزش نیز طرفداران خودشان را دارند. اگر می خواهید به درآمد بیشتر برسید لازم است تا هم به صورت حضوری و هم اینترنتی آموزش دهید. اگرچه که تفاوت هایی بین آموزش اینترنتی و حضوری وجود دارد، اما از هر دو راه می توانید به کسب درآمد بپردازید.

بنابراین پیشنهاد می شود تنها بر روی یک شیوه آموزشی متمرکز نشوید و از هر دو شیوه استفاده کنید تا به کسب درآمد بیشتری برسید. و نکته مهم تر اینکه در آموزش استمرار داشته باشید و با صبر و حوصله بیشتر به آموزش بپردازید و مطمعن باشید که با انجام این کار به درآمد قابل قبولی خواهید رسید.

 

آموزش در محیط های مختلف

آموزشتان را فقط محدود به حضوری و اینترنتی نکنید! شما ممکن است که در آموزش حضوری 20 نفر شاگرد داشته باشید و در آموزش اینترنتی 100 نفر. فقط به همین تعداد بسنده نکنید و درآمدتان را نیز فقط محدود به همین مقدار نکنید. بلکه می توانید از طریق تولید محتوا و بارگزاری آن ها در سایت های مختلف مانند آپارات به در آمد برسید، حتی از طریق یوتیوب می توانید به درآمد دلاری برسید.

می توانید محتواهای آموزشی که تولید کرده اید را در سایت های فایل ناب و درآمد برتر به نمایش در بیارید و به مدرس تبدیل شوید و به کسب درآمد بپردازید.

 

در این بخش، سعی شد تا راهکارهایی برای رسیدن به درآمد بیشتر مطرح شود. توجه کنید که این ها بخشی از راهکارها برای رسیدن به درآمد بیشتر بودند.

شما می توانید با شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت با تمامی نکات مهمی که می تواند شما را در رسیدن به درآمد بیشتر یاری کند آشنا شوید و از آن ها به نحو احسن استفاده کنید و با خیالی راحت به کسب درآمد بپردازید و از اینکه از دانش خود به درآمد قابل توجهی می رسید لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درآمد برتر

اهمیت گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی

 

یکی از مهم ترین ارکان طراحی سایت فروشگاهی، گرافیک این سایت ها است. در این مطلب از درآمد برتر نکات بسیار مهمی در خصوص گرافیک سایت را مطرح کرده ایم و چند پیشنهاد برای داشتن سایتی با گرافیک جذاب ارائه کرده ایم.

همانطور که می دانید کاربران پس از جستجوی نام یک سایت در گوگل و ورود به سایت فروشگاهی، تنها در مدت کوتاهی حدود 20 ثانیه تصمیم می گیرند که سایت را به طور کامل بررسی کنند یا اینکه از آن خارج شوند و واضح است که یکی از مهمترین عوامل این تصمیم گیری ، چیزی جز جذابیت گرافیکی سایت نیست. در صورتی که سایتی دارای گرافیک زیبا و کاربر پسند باشد مخاطب را ترغیب می کند که ادامه مطلب را مطالعه کند و زمان بیشتری را در سایت سپری کند.

در واقع اگر گرافیک سایت بتواند کاربر را جذب کند، او را تشویق می کند که به سایر صفحات سایت نیز سر بزند.

همچنین اهمیت تاثیر گرافیک بر طراحی سایت فروشگاهی بسیار بیشتر است چون هنوز برای کاربران، مخصوصا در ایران جا نیفتاده است که کالایی را که از نزدیک ندیده اند خریداری کنند، بنابراین نیاز به استفاده از گرافیک بسیار قوی در طراحی سایت فروشگاهی است تا باعث ایجاد حس اعتماد در مخاطب شود.

به یاد داشته باشید که هرچه طراحی سایت فروشگاهی خلوت تر و ساده تر باشد شیک تر به نظر می رسد و از سردرگم شدن بازدید کنندگان نیز جلوگیری می شود.

همچنین استفاده از رنگ های گرم در گرافیک سایت فروشگاهی، خشکی و سردی صفحات وب را از بین می برد. نحوه چینش تصاویر نیز مهم است. در واقع اگر شما قصد فروش کالاهای لوکس و گران قیمت را دارید باید در صفحه اصلی سایت خود، از تعداد تصاویر کمی استفاده کنید و بیشتر برند شرکت و سازمان خود را در معرض دید قرار دهید و برعکس اگر شما در در سایت فروشگاهی خود قصد فروش اجناس مختلف و ارزان قیمت را دارید، باید صفحه نخست شما پر از محصولات رنگارنگ باشد، در واقع این قیمت محصولات است که نحوه چینش آن ها را در طراحی سایت فروشگاهی مشخص می کند.

البته تاثیر گرافیک بر طراحی سایت فروشگاهی تنها جنبه تزیینی ندارد، بلکه گرافیک باید باعث دسترسی ساده تر کاربران به بخش های مختلف سایت شود و مرتب سازی محتوای سایت را هم در بر بگیرد. همچنین گرافیک قوی سایت باعث می شود که سایت شما حرفه ای تر بنظر برسد و اعتماد قشر اکثریت از بازدید کنندگان به آن جلب شود.

ضمن اینکه گرافیک سایت فقط مختص به تصاویر نیست و موارد مهم دیگری نیز در آن اثر گذار است، موارد مانند رنگ بندی سایت، فونت و اندازه و رنگ نوشته ها، فاصله خطوط، فاصله بخش های مختلف سایت فروشگاهی با یکدیگر، جلوه های ویژه و مواردی از این دست نیز در بین نکات مهم گرافیک سایت قرار می گیرند.

 

 

تاثیر گرافیک سایت در جذب مخاطب و افزایش فروش سایت

در تاثیر زیاد ویژگی های ظاهری و بصری هیچ شکی نیست. انسان همواره به سمت زیبایی ها جذب می‌شود و حتی در دنیای مجازی و طراحی سایت نیز نمی‌توان استثنا قائل شد. در طراحی سایت فروشگاهی هم موضوع گرافیک اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده و به همین دلیل در بیشتر پروژه‌ ها، بیشترین زمان صرف آن می شود.

هدف اصلی گرافیک سایت جلب توجه کاربران است. زیبایی دراین زمینه موثرترین نقش را ایفا می کند. همانطور که گفتیم بسیاری از کاربران در لحظات اولیه مواجه شدن با ظاهر سایت، تصمیم می گیرند که به آن بیشتر نزدیک شوند یا از آن دور شوند. بنابراین بسیار مهم است که از طرح هایی استفاده نمایید که زیبا و چشم نواز باشند.

طراحی‌های زیبا باعث می شود تا مخاطبان زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند و مطالب و محصولات دیگر فروشگاه اینترنتی شما را مشاهده و بررسی کنند. اگر طراحی تصاویر و بنرها بصورت حرفه ای انجام شود، تاثیر زیادی در جذب مخاطبین خواهد داشت و می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. در واقع طراحی خوب می تواند توضیحات پیچیده را به نحو آسانتر و موثرتری به مخاطبان منتقل نماید.

در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی مانند روانشناسی رنگها ، طراحی آیکون ها و اسلایدها نیز در نظر گرفته شود. همه اینها برای جذب مخاطب در اولین نگاه، تاثیر بسیار زیادی دارد.

افزایش ترافیک سایت، که یکی از کاربردهای کلیدی در موفقیت یک وب سایت به شمار می آید، تنها زمانی عملی خواهد بود که سایت به خوبی طراحی شده باشد.

گرافیک بالا و طراحی سایت خوب، برای تبدیل کردن کاربران و بازدیدکنندگان به خریداران و مشتریان، ضروری و انکارناپذیر است.

 

 

چقدر از هزینه طراحی سایت فروشگاهی به گرافیک اختصاص دارد؟

گرافیک، یکی از مهمترین معیارهای تعیین هزینه طراحی سایت می باشد و چیزی حدود 20 تا 30 درصد کل هزینه طراحی سایت فروشگاهی به طراحی گرافیکی آن اختصاص دارد.

البته این موضوع با بودجه سفارش دهنده ارتباط مستقیم دارد و در صورتی که در خصوص تامین هزینه مشکلی وجود نداشته باشد، می توان زمان بیشتری برای طراحی گرافیکی صرف کرد و نتیجه بهتری کسب کرد.

و در بعضی از مواقع نیز به درخواست سفارش دهنده و البته با در نظر گرفتن بودجه کم، سعی می شود که هزینه طراحی گرافیکی کاهش داده شود تا امکانات مورد نیاز سفارش دهنده در سایت قرار بگیرد.

 

 

آیا گرافیک روی سئو سایت فروشگاهی تاثیر دارد؟

شاید این موضوع مطرح شود که گوگل گرافیک سایت را جزو فاکتورهای مهم در سئو محسوب نمی کند، اما باید در نظر داشته باشید که ماندگاری کاربر در سایت یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه بندی سایت هاست و در صورتی که از نظر گرافیکی سایت جذابی داشته باشید که باعث شود مخاطبان زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند، به سئوی سایتتان نیز کمک بزرگی کرده اید و این شانس را خواهید داشت که رتبه های بهتری را کسب کنید.

این موضوع را هم در نظر داشته باشید که عدم جذابیت سایت فروشگاهی از نظر گرافیکی باعث خروج سریع مخاطبان از سایت شما می شود و این سیگنال به گوگل ارسال می شود که این سایت ارزش کافی برای صرف زمان بیشتر را نداشته و همین موضوع باعث می شود که گوگل جایگاه سایت شما را پایینتر ببرد و در نتایج برتر خود نمایش ندهد.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که جذابیت گرافیکی سایت باید در راستای سادگی و دسترسی راحتتر کاربران به بخش های مختلف سایت قرار بگیرد. زیرا پیچیدگی باعث خستگی کاربر و در نهایت خروج از سایت می شود و حتی در صورتی که زمان زیادی را در سایت فروشگاهی شما صرف کرده باشد، با توجه به اینکه به خواسته خود نرسیده است، احتمال خریدش از سایت شما نیز به شدت کاهش پیدا کرده و به کاهش درآمد شما منجر خواهد شد.

 

 

3 پیشنهاد برای داشتن سایتی با گرافیک جذاب

در این قسمت پیشنهاداتی را ارائه می کنیم تا بتوانید سایتی با گرافیک جذابتر داشته باشید.

بودجه کافی برای طراحی سایت فروشگاهی تعیین کنید

همانطور که در بخش های قبلی گفتیم، باید برای داشتن سایتی با گرافیک بهتر باید هزینه آن را بپردازیم. در صورتی که در زمان تعیین هزینه، بر کاهش قیمت طراحی سایت فروشگاهی اصرار داشته باشیم، طبیعتا نمی توانیم انتظار دریافت کار بهتری را داشته باشیم و در این بین یا باید بخشی از امکانات سایت را نادیده بگیریم و یا اینکه به داشتن یک سایت با گرافیک ساده قناعت کنیم.

 

یک تیم یا یک شرکت خلاق پیدا کنید

این نکته بسیار مهم است که شما باید شرکتی را پیدا کنید که فقط یک فرد نباشد که تمام کارها را به تنهایی انجام دهد (هم برنامه نویس باشد، هم گرافیست و هم مدیر).

باید تیمی را برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید که حداقل یک نفر برای طراحی گرافیکی سایت داشته باشد و حداقل یک نفر هم برنامه نویسی سایت شما را به عهده بگیرد.

نحوه کار ما به این صورت است که ابتدا طراح اولیه سایت را روی کاغذ پیاده سازی می کنیم و در مرحله بعدی طرح فتوشاپی که توسط گرافیست طراحی شده است و از لحاظ تناسب رنگی مناسب است را پیاده سازی می کنیم و در آخر سایت کدنویسی می شود و به شما تحویل داده می شود.

 

عکسهایی جذاب برای سایت خود بزارید

مورد بعدی برای جذاب شدن چهره بصری سایت شما این است که در زمان ثبت محصولات و مطالب خود در سایت، از تصاویر جذاب استفاده کنید و بهتر است که از عکاسی صنعتی و حرفه ای برای ساخت تصاویر محصولاتتان استفاده کنید تا کار شما منحصر به فرد باشد.

 

 

درخواست مشاوره رایگان برای طراحی سایت فروشگاهی

می توانید قبل از سفارش طراحی سایت از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا براساس خواسته های شما و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، پیشنهاداتی برای داشتن یک سایت موثر و کارآمد را به شما ارائه کنیم. همانطور که گفتیم برای این مشاوره هزینه ای دریافت نمی کنیم و می توانید خواسته های خود را با ما در میان بگذارید و از پیشنهادات ما استفاده کنید.

 

ضمنا در زمان ثبت سفارش طراحی سایت، تمام امکانات مورد نظر شما را در قرارداد ذکر خواهیم کرد و زمان و هزینه اجرای آن را نیز در قرارداد طراحی سایت ثبت می کنیم و بدین ترتیب شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش کنید.

همچنین می توانید از شرایط آسان پرداخت تعرفه سایت استفاده کنید و هزینه طراحی سایت خود را در چند مرحله پرداخت کنید.

 

برای ثبت درخواست مشاوره رایگان می توانید از فرم تماس با ما که لینک آن در زیر قرار داده شده اقدام کنید:

درخواست مشاوره رایگان برای طراحی سایت

 

 

همچنین می توانید در واتساپ با شماره 09192682620 در ارتباط باشید و برای سفارش طراحی سایت، مشاوره دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()